mandag den 27. januar 2014

D.I.Y - Tavle

Jeg har helt fra starten af drømt om, at en af skabslågerne på Ofelias værelse skulle males med tavlelak - grå tavlelak. Dette skulle vise sig at være svære end som så. Jeg brugte flere timer på nettet og besøgte samtlige malerforrentninger for at finde den grå tavlelak. Men det var umuligt!! Kun på en svensk hjemmeside fandt jeg den grå drømmefarve. I et svagt øjeblik overvejede jeg at male skabslågen sort, men heldigvis vandt min stædighed. (En sort tavle ville have været kattestrofat på Ofelias meget lyse værelse.) 
I min søgen fandt jeg en hvid tavlelak, som ledte mig ud et mindre forsøg. Jeg købt en hvid vandbaseret tavlelak samt en sort tavlelak og pif paf puf.... en grå tavlelak blev skabt. (Hvis du ønsker at gøre nummeret efter så husk, at de begge skal være vandbaseret eller akrylbaseret. Jeg brugte T+ i hvid og Flügger Interior Blackboard Finish)
t
To farver bliver til en den perfekte farve :D


Aftenhygge ved tavlen sammen med dukkelise.

















































Ihhh, hvor jeg glæder mig til at vise jer værelset, som kun mangler et lille visit af en (gulv-)maler - forhåbentlig bliver det i denne her uge :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3