tirsdag den 27. maj 2014

Babygynge

Ofelia savner en babygynge, men jeg har svært ved de farverige plastik gynger. Jeg synes, at de er grimme, som i virkelig grimme!!!!!! Da babygyngen skal hænge på vores terrasse betyder udseende bare rigtig meget for mig, selvfølgelig skal komforten også være god, så divaen sidder godt deri.  Levede min farfar stadigvæk skulle han have lavet gyngen, han var en konge i et værksted. Men da det ikke er tilfældet har jeg fundet et par bud på en lække købt babygynge. 
1. Babygynge fra The wooden house til 169 kroner + porto / 2. Hestebabygynge fra The wooden house til 388 kroner + porto / 3. Sort babbygynge fra Silly U til 348 kroner (tilbud) / 4. Hestebabygynge fra Kinderkram til 699 kroner /5. Babygynge fra We:Do:Wood til 999 kroner

Jeg er selv helt vild med gyngen fra Silly U, men C er ikke begejstret for den. Mon han kan overtales???

1 kommentar:

  1. Vi har den i midten, og den er rigtig fin :)
    Kh Henriette // blondinemor.dk

    SvarSlet

I LOVE comments <3